Kia aj naďalej stojí za Australian Open až do roku 2028

Kia pokračuje v partnerstve s Australian Open až do roku 2028. Na Australian Open 2023 („AO23“) Kia vyzdvihne svoju víziu a záväzok k udržateľnej mobilite a zároveň inšpiruje fanúšikov tenisu prostredníctvom svojho účelu značky „Pohyb podnecuje nápady“.

Aby Kia zdôraznila svoju pokračujúcu úlohu hlavného partnera Australian Open a zdôraznila svoju špecifickú účasť na AO23, usporiadala 10. januára oficiálnu ceremóniu odovzdania vozidla na námestí Federation Square v Melbourne. Na podujatí sa zúčastnili vedúci pracovníci Kia a Tennis Australia, ako aj dvojnásobný šampión Australian Open a globálny ambasádor Kia Rafael Nadal.

Počas slávnostného ceremoniálu, Kia odovzdala funkcionárom turnaja flotilu so 130 populárnymi vozidlami MPV Carnival, SUV Sorento, SUV Sportage a plne elektrickým crossoverom EV6. Vozidlá budú poskytovať bezpečnú, pohodlnú a efektívnu prepravu pre hráčov, funkcionárov a VIP hostí po Melbourne počas celého trvania turnaja (16. – 29. januára).

„Australian Open 2023 predstavuje mimoriadny moment v dlhotrvajúcom vzťahu Kia s turnajom, pretože s potešením oznamujeme obnovenie nášho partnerstva na ďalších päť rokov do roku 2028,“ povedal Artur Martins, vedúci oddelenia Global Brand and Customer Experience.

„Podujatie poskytuje dokonalú globálnu prezentáciu firemnej vízie spoločnosti Kia stať sa poskytovateľom trvalo udržateľných riešení mobility,“ dodal.

Návštevníci AO23 budú mať možnosť interakcie so spoločnosťou Kia a možnosť dozvedieť sa viac o záväzku značky pokračovať v jej vedúcej pozícii v oblasti udržateľnej mobility. Kia vystaví svoje nové, vysokovýkonné, plne elektrické vozidlo EV6 GT v novom stánku Grand Slam Oval.

V 5000-miestnej Kia Arene, ktorá bola minulý rok slávnostne otvorená ako štvrtý najväčší tenisový štadión v Melbourne Parku, budú mať fanúšikovia možnosť doslova ísť po stopách svojho hrdinu v rámci interaktívnej hry „Make your move“. Pri sledovaní Rafaela Nadala na veľkej obrazovke sa fanúšikovia môžu pokúsiť zopakovať pohyby obhajcu titulu Australian Open a prostredníctvom špeciálnej podlahovej rohože tak vyrábať elektrinu svojím pohybom, ktorá sa neskôr použije na pohon modelov Kia EV6 vo flotile AO23.

„Unikátne partnerstvo medzi Kia a Australian Open sa ukázalo ako jedno z najúspešnejších v športovom svete a kľúčové pre pokračujúci úspech podujatia. Sme poctení, že sa Kia rozhodla predĺžiť svoju úlohu hlavného partnera Australian Open do roku 2028,“ povedal Craig Tiley, riaditeľ turnaja Australian Open.

„Je fascinujúce vidieť najnovšie udržateľné technické inovácie, ktoré naši priatelia v Kia prinášajú každý rok na AO, a sme nadšení, keď vidíme, čo majú pre fanúšikov pripravené na tohtoročnom podujatí,“ dodal.

Okrem predstavenia súboru špeciálne vyvinutých digitálnych kampaní značky počas AO23, Kia tiež hostí 20 detí z nadácie Rafaela Nadala na podujatí Kia Clubhouse. Návšteva umožní deťom vytvoriť si nezabudnuteľné spomienky a zážitky, ako je sledovanie zápasov AO v Rod Laver Aréne, účasť na tenisovej klinike a rad kultúrnych aktivít v Melbourne.