Viete že k novému vozidlu KIA máte automaticky bezplatnú asistenciu?

Kúpou nového vozidla KIA získate okrem bezkonkurenčnej 7. ročnej záruky aj asistenčnú službu KIA – ASSISTANCE na 3. roky v rámci celej Európy úplne zadarmo. Služba je k dispozícií 24 hodín denne po celý rok.

Vážne. Nemusíte si priplácať nič navyše. Službu získavate automaticky kúpou nového vozidla KIA.

Služba je aktívna od spustenia záruky vozidla. Presný dátum je vyznačený na štítku v servisnej knihe na druhej strane. Čo všetko služba KIA – ASSISTANCE so sebou prináša? Rozhodne veľa.

zdroj: Car photo created by gpointstudio – www.freepik.com

Primárna a sekundárna asistencia

Medzi primárne služby/asistenciu patria: služby dispečingu, cestná služba, odťahová služba. Na primárnu službu vzniká nárok pri poruche, defekte, nesprávnom natankovaní PHM, vymknutí vozidla, požiari alebo pri nehode.

Medzi sekundárne služby/asistencie patria: návrat na adresu trvalého pobytu oprávnenej osoby alebo pokračovanie v ceste, prenocovanie v hotely, návrat pre opravené vozidlo, poskytnutie náhradného vozidla, zaslanie náhradných dielov.

Dôležitá informácia: Služby sekundárnej asistencie sa poskytujú len v prípade, ak oprávnená osoba využila aj službu primárnej asistencie. Pokiaľ sa vozidlo v autorizovanom servise KIA nedá opraviť v priebehu 24 hodín od nahlásenia prípadu, oprávnená osoba má právo zvoliť si jednu zo sekundárnych asistenčných služieb.

Samozrejme bezplatná asistencia je poskytovaná pre celé portfólio vozidiel značky KIA: Picanto, Rio, Stonic, Ceed, Ceed SW, Xceed, Proceed, Proceed GT, Stinger, Sorento, Niro, NIRO PHEV, Sorento PHEV, Sorento HEV, Soul, e-Soul, e-NIRO.

Prehľad služieb

Cestná služba

K nepojazdnému vozidlu vyšle dispečer cestnú službu, ktorá sa pokúsi opraviť vozidlo na mieste poruchy. Služba zahŕňa príjazd technika, prácu mechanika na mieste, opravu nepojazdného vozidla.

Odťahová služba

Okrem príjazdu technika a opravy vozidla na mieste zahŕňa aj prípadný odvoz, pokiaľ oprava priamo na mieste nie je možná. Vozidlo bude zložené v najbližšom autorizovanom servise KIA.

Mechanic fixing car at car service station

Car photo created by senivpetro – www.freepik.com

Návrat domov alebo pokračovanie v ceste

Pokiaľ sa nepodarí vozidlo opraviť na mieste, prípadne v autorizovanom servise KIA do 24 hodín, KIA – ASSISTENCE zariadi na vlastné náklady dopravu zákazníka do pôvodného miesta cesty na danom území, alebo domov, pokiaľ sa nachádza v krajine registrácie vozidla.

Prenocovanie v hoteli

Pokiaľ sa vozidlo nedá opraviť v autorizovanom servise KIA behom 24 hodín od nahlásenia prípadu, KIA – ASSISTENCE na vlastné náklady zariadi počas doby nepresahujúcej dobu trvania opravy ubytovanie v hoteli strednej kategórie.

Návrat pre opravené vozidlo

Hneď po oprave KIA – ASSISTENCE zariadi na vlastné náklady dopravu zákazníka z domácej adresy na miesto opravy vozidla, z dôvodu prevzatia. Prípadne môže zákazník poveriť KIA – ASSISTENCE o privezenie vozidla zo servisu na domácu adresu. V takom prípade náklady na pohonné hmoty znáša zákazník.

Vaše meno a priezvisko

Identifikačné číslo Vozidla (17- miestny VIN kód) a model Vozidla.

Evidenčné číslo Vozidla

Miesto udalosti

Stručný opis problému

Kontaktné telefónne číslo

Nárok na poskytnutie asistenčných služieb nastáva len v prípade, ak je porucha nahlásená na telefónne číslo dispečingu ihneď po, respektíve v čase tejto udalosti.

KIA – ASSISTANCE +421 2 49 20 59 45

Bližšie podrobnosti a kompletné podmienky KIA – ASSISTENCE sú spísané v brožúre, ktorú dostanete pri kúpe nového vozidla KIA na Slovensku.

Nezabudnite, že pravidelnou diagnostikou vášho vozidla v autorizovanom servise KIA predídete finančne náročnejším opravám. Objednajte sa na garančný alebo pravidelný servis u našich prijímacích technikov včas. Čakanie na vaše vozidlo si môžete spríjemniť v našej štýlovej kaviarni na Panónskej ceste 30 v Bratislave.

OBJEDNAŤ SA DO SERVISU